Directie assistent

De afgelopen jaren heeft onze organisatie belangrijke stappen gezet in haar ontwikkeling en professionalisering. Om deze groei voort te zetten, zijn wij op zoek naar een Directie Assistent die de directie ondersteunt en taken uit handen neemt. Zo kunnen zij zich richten op de strategische ontwikkeling van de organisatie.

24-40 uur per week

Waar ben je verantwoordelijk voor?

Als Directie Assistent speel je een cruciale rol in de ondersteuning van de directie en fungeer je als coördinator richting je collega’s. Je zorgt voor structuur, overzicht en een efficiënte werkomgeving. Je bent verantwoordelijk voor:

Ondersteuning van de directie:

    • Voorbereiden, organiseren en notuleren van vergaderingen.
    • Bijhouden van actiepunten en de opvolging daarvan.
    • Opstellen van presentaties, rapportages en andere documenten en voert analyses uit.
    • Beheren van vertrouwelijke informatie.

Coördinatie en organisatie:

    • Zorgdragen voor een evenwichtige werkverdeling binnen het team.
    • Analyseren van de productiviteit van collega’s en hierover adviseren.
    • Fungeren als aanspreekpunt voor interne en externe partijen.
    • Ondersteunen bij projectmanagement en procesoptimalisatie.

Administratie en financiën:

    • Verantwoordelijk voor het debiteurenbeheer en ondersteuning bij de facturatie naar klanten.
    • Bewaken van klantcontracten en verzorgen van nacalculaties.

Vervanging en ondersteuning:

    • Vervangen van een aantal taken van de secretaresse tijdens haar afwezigheid (twee dagen per week en tijdens vakanties).
    • Assisteren bij dagelijkse operationele taken en andere ondersteunende werkzaamheden.

Met jouw ondersteuning zorg je ervoor dat de directie optimaal kan functioneren en dat de dagelijkse gang van zaken soepel verloopt.

  • Zelfstandig uitvoeren van administraties voor onze klanten.
  • Begeleiden van klanten bij het gebruik van het (online) boekhoudpakket en ondersteunen bij het inrichten van administraties.
  • Voorbereiden van aangiften omzetbelasting.
  • Beantwoorden van klantvragen telefonisch, per e-mail of op kantoor.

Wij hechten veel waarde aan jouw ontwikkeling en de balans tussen werk en privé. Daarom bieden wij jaarlijks ruimte voor cursussen, trainingen en opleidingen. Je wordt begeleid door ervaren collega’s, waardoor jullie van elkaar kunnen leren.

Voor een goede werk-privébalans bieden wij flexibele werktijden en de mogelijkheid tot thuiswerken. Bijvoorbeeld, als je een dag thuis moet blijven vanwege een pakketje dat komt, hoef je geen vakantiedag op te nemen.

Baskuul Adviseurs in Eindhoven

“Samen denken in oplossingen.”

Wat neem je mee?

Deze nieuwe functie biedt veel mogelijkheden voor eigen invulling. We zoeken iemand die proactief is, zelfstandig kan werken en verantwoordelijkheid neemt. Daarnaast beschik je over:

  • Minimaal een afgeronde mbo 4 opleiding.
  • Minimaal 3 jaar ervaring in een vergelijkbare rol.
  • Sterke organisatorische en communicatievaardigheden.
  • Integriteit en het vermogen om discreet om te gaan met vertrouwelijke informatie.
  • Een flexibele en oplossingsgerichte instelling.

Twijfel je of je binnen deze functie past? Neem dan contact op met Daan Haarmans (corporate recruiter).

Hoe maken wij jou blij?

Naast samen presteren in een informele organisatiecultuur bieden wij:

Wie zijn wij?

Baskuul bestaat uit een hecht en gemotiveerd team van zo’n 21 professionals op het gebied van belasting- en bedrijfsadvies. Samen presteren is ons motto. Daarbij richten wij ons met name op het midden- en kleinbedrijf. Het ontzorgen van de klanten wordt hier al enkele tientallen jaren nagestreefd. Kwaliteit, korte lijnen, een informele en professionele benadering en ten slotte ondersteuning op maat is wat wij onze klanten graag bieden. Kom je bij ons werken, dan maak je deel uit van een ambitieus team en een organisatie die jouw ontwikkeling en werk- en privébalans belangrijk vindt.

Heb jij interesse?

We lezen in jouw motivatiebrief graag hoe jouw kwaliteiten aansluiten. Met vragen over de procedure of arbeidsvoorwaarden kun je terecht bij Daan Haarmans (corporate recruiter) via 06 26 55 28 26.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.