Baskuul Adviseurs bestaat 25 jaar.
Eén hoogtepunt noemen uit de zilveren bestaansgeschiedenis lukt Edwin Heeger, MKB-adviseur en mede-eigenaar van Baskuul Adviseurs, niet. “Ik ben vooral heel trots op wie we zijn en waar we nu staan.”
“Ons 25-jarig bestaan is een ijkpunt”, vindt Edwin. “Toen we in 1997 begonnen aan dit avontuur, hadden mijn compagnon Arthur en ik een paar ambities. Welke? Dat het werk steeds op tijd en goed zou worden gedaan en dit niet per se afhankelijk zou zijn van ons tweeën.”
Dit lukte, en hoe! Baskuul Adviseurs groeide in de loop der jaren uit tot een full service advieskantoor. Edwin: “We begonnen destijds met het verzorgen van administraties en aangiftes. Daarnaast stelden we jaarrekeningen op. Inmiddels hebben we een breed aanbod aan diensten. Denk hierbij onder meer aan bedrijfsopvolging, bedrijfswaardering én fiscaal- en loonadvies.”
ONTWIKKELEN
Met een flinke club medewerkers heeft Baskuul Adviseurs veel expertise in huis. “Ik ben trots op mijn collega’s, ze zijn erg kundig en intrinsiek gemotiveerd. Iedereen krijgt alle ruimte zichzelf te ontwikkelen. Dit kan door een incompanytraining, maar medewerkers kunnen ook zelf een voorstel voor scholing doen.”
Edwin is ook trots op de openheid binnen het team. “Iedereen is gelijkwaardig en er is veel respect. We zijn een laagdrempelig kantoor. Medewerkers spreken mij gerust aan op de keuzes die ik maak en de werkzaamheden die ik doe. Ik ben blij als collega’s bij me aankloppen om te sparren.
‘We blijven als onderneming groeien en ontwikkelen’
VERANTWOORDELIJKHEID
“We doen wat we doen met veel vrijheid en geven veel verantwoordelijkheid aan medewerkers als het aankomt op de invulling van hun werk” vertelt Edwin. “Als onderneming blijven we groeien en ontwikkelen. We investeren veel tijd en middelen in automatisering en stellen onszelf voortdurend de vraag: wat kan efficiënter, sneller en eenvoudiger?”
Trots is Edwin ook op de grote en vooral trouwe klantenkring die Baskuul Adviseurs de afgelopen 25 jaar heeft opgebouwd. ”Loyaliteit werkt twee kanten op. Toen een aantal relaties het moeilijk had tijdens de coronacrisis, bleven we werkzaamheden voor hen uitvoeren. Wij investeren in onze klanten, ook in onzekere tijden.”